• info@mact.org.tr
  • Adana / Türkiye
  • Ana sayfa
  • Derneğimiz
    • Hakkımızda
    • Yönetim Kurulu Üyeleri
    • Denetim Kurulu Üyeleri
    • Dernek Üyeleri
  • Projelerimiz
    • Empowerable
    • Raising Interest and Excellence in STEAM Education Incorporated with Non-Formal Based Video Games
    • D-Steam
    • Perspektive
    • Qualified Generations with STEAM Education
    • New Steps Safe Future
    • Biten Projelerimiz
      • Designing the Future
  • Haberler
    • Erasmus+ Proje Kabulü
  • İletişim
  • Ana sayfa
  • Derneğimiz
    • Hakkımızda
    • Yönetim Kurulu Üyeleri
    • Denetim Kurulu Üyeleri
    • Dernek Üyeleri
  • Projelerimiz
    • Empowerable
    • Raising Interest and Excellence in STEAM Education Incorporated with Non-Formal Based Video Games
    • D-Steam
    • Perspektive
    • Qualified Generations with STEAM Education
    • New Steps Safe Future
    • Biten Projelerimiz
      • Designing the Future
  • Haberler
    • Erasmus+ Proje Kabulü
  • İletişim
Uniting perspectives for a sustainable future

İletişim Bilgileri

  • Adana / Türkiye
  • +90 123 456 78 99
  • info@mact.org.tr

Bizi Takip Edin

Proje Adı: Otizmli Çocukların Beden Eğitimi Yo Proje Adı: Otizmli Çocukların Beden Eğitimi Yoluyla Desteklenmesi Projesi Proje Kodu: 2024-1-LT01-KA220-SCH-000246848 
İkinci Çıktımız Hazır! 🎉
Projemizin ikinci fikri çıktısı olan “Otizmli Öğrenciler için Beden Eğitimi Katılımını Artırmaya Yönelik Pratik Mobil Uygulama” artık hazır!
Bu mobil uygulama:
Öğrencilerin 3D VR ortamında hareket etmelerini sağlar.
Eğlenceli ve motive edici PE etkinlikleri sunar.
Öğretmenler ve aileler için kolay kullanım kılavuzları içerir.
Kapsayıcı eğitim ortamlarının gelişmesine katkı sunar. 
Takipte Kalın!
Proje ilerlemelerimizi, yeni çıktılarımızı ve etkinliklerimizi web sitemizden ve sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz:
🌐 Web: empowerable.wixsite.com/supporting-children
📌 Facebook: @SupportingChildrenWithAutism
Proje Adı: Otizmli Çocukların Beden Eğitimi Yo Proje Adı: Otizmli Çocukların Beden Eğitimi Yoluyla Desteklenmesi Projesi Proje Kodu: 2024-1-LT01-KA220-SCH-000246848 
İkinci Çıktımız Hazır! 🎉
Projemizin ikinci fikri çıktısı olan “Otizmli Öğrenciler için Beden Eğitimi Katılımını Artırmaya Yönelik Pratik Mobil Uygulama” artık hazır!
Bu mobil uygulama:
Öğrencilerin 3D VR ortamında hareket etmelerini sağlar.
Eğlenceli ve motive edici PE etkinlikleri sunar.
Öğretmenler ve aileler için kolay kullanım kılavuzları içerir.
Kapsayıcı eğitim ortamlarının gelişmesine katkı sunar. 
Takipte Kalın!
Proje ilerlemelerimizi, yeni çıktılarımızı ve etkinliklerimizi web sitemizden ve sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz:
🌐 Web: empowerable.wixsite.com/supporting-children
📌 Facebook: @SupportingChildrenWithAutism
Proje Adı: Otizmli Çocukların Beden Eğitimi Yo Proje Adı: Otizmli Çocukların Beden Eğitimi Yoluyla Desteklenmesi Projesi Proje Kodu: 2024-1-LT01-KA220-SCH-000246848 
İkinci Çıktımız Hazır! 🎉
Projemizin ikinci fikri çıktısı olan “Otizmli Öğrenciler için Beden Eğitimi Katılımını Artırmaya Yönelik Pratik Mobil Uygulama” artık hazır!
Bu mobil uygulama:
Öğrencilerin 3D VR ortamında hareket etmelerini sağlar.
Eğlenceli ve motive edici PE etkinlikleri sunar.
Öğretmenler ve aileler için kolay kullanım kılavuzları içerir.
Kapsayıcı eğitim ortamlarının gelişmesine katkı sunar. 
Takipte Kalın!
Proje ilerlemelerimizi, yeni çıktılarımızı ve etkinliklerimizi web sitemizden ve sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz:
🌐 Web: empowerable.wixsite.com/supporting-children
📌 Facebook: @SupportingChildrenWithAutism
Erasmus+ Projesi: Otizmli Çocukların Beden Eğit Erasmus+ Projesi: Otizmli Çocukların Beden Eğitimi Yoluyla Desteklenmesi
Proje Kodu: 2024-1-LT01-KA220-SCH-000246848
Proje Web Sitesi: empowerable.wixsite.com/supporting-children
Facebook: @SupportingChildrenWithAutism

İlk Çıktımız Hazır!
Otizmli çocukların beden eğitimi yoluyla desteklenmesini amaçlayan Erasmus+ projemizin ilk ana çıktısının yayınlandığını duyurmaktan büyük heyecan duyuyoruz:
Çıktı 1: Otizmli Öğrencilere Beden Eğitimi Öğretme Müfredatı
Bu kapsamlı müfredat, otizm spektrumundaki öğrencilerle çalışan öğretmenler için özel olarak tasarlandı. Eğitmenlere daha kapsayıcı, destekleyici ve etkili beden eğitimi ortamları oluşturabilmeleri için pratik araçlar, stratejiler ve yöntemler sunmayı amaçlamaktadır.

Müfredat Genel Bakış:
Müfredat, otizmli öğrencilere beden eğitimi öğretiminin temel yönlerini ele alan 6 bölümden oluşmaktadır:
1. Bölüm: Otizmli Öğrencilere Beden Eğitimi Nasıl Öğretilir?
Yapılandırma, iletişim ve duyusal dostu ortamlar konusunda net rehberlik.
2. Bölüm: Otizmli Öğrenciler Beden Eğitimine Nasıl Dahil Edilir?
İlgi çekme ve etkinlikler sırasında dikkatin korunmasına yönelik teknikler.
3. Bölüm: Fiziksel Olarak Aktif Kalmanın Yolları
Harmanlanmış öğrenme, uygulamalı yöntemler ve yaygın öğrenme yaklaşımlarının kullanımı.
4. Bölüm: Grup Beden Eğitimi Etkinlikleri
İş birliği, etkileşim ve takım çalışması becerilerinin geliştirilmesi.
5. Bölüm: Motivasyonu Artırma Stratejileri
Rutine bağlılık, ödül sistemleri ve kişiselleştirilmiş teşvik ile motivasyon sağlama.
6. Bölüm: Spor Yoluyla Toplumsal Katılım
Toplumsal dışlanmayı azaltmak ve sosyal uyumu artırmak için sporun bir araç olarak kullanılması.

Her Bölümde Neler Var?
•	3 Uygulamalı Ders Planı
•	3 Hedef Odaklı Strateji
•	3 Öğretim İpucu
Tüm içerikler, farklı okul ortamlarına ve öğrenci ihtiyaçlarına kolayca uyarlanabilir şekilde hazırlanmıştır.

Neden Önemli?
Otizmli çocuklar beden eğitimi derslerinde çeşitli zorluklarla karşı karşıya kalabilir. Bu müfredat öğretmenlerin:
✅ Kapsayıcılığı teşvik etmesine
✅ Fiziksel aktiviteyi artırmasına
✅ Özgüven ve takım çalışması becerilerini geliştirmesine
✅ Sosyal dışlanmayı azaltmasına
yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
Erasmus+ Projesi: Oyun Tabanlı Yaygın Öğrenme Erasmus+ Projesi: Oyun Tabanlı Yaygın Öğrenme ile STEAM Eğitimine İlgi Artırma
Proje Kodu: 2024-1-EL01-KA220-SCH-000250956
Web Sitesi: https://erasmus.ek-kavalas.eu

STEAM Öğreniminin Geleceğini Güçlendiriyoruz – Her Seferinde Bir Oyunla!
Erasmus+ girişimimiz olan "Oyun Tabanlı Yaygın Öğrenme ile STEAM Eğitimine İlgi Artırma" projemizde heyecan verici gelişmeleri sizlerle paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.
Üç ana çıktının tamamlanmasıyla birlikte, yaygın öğrenme ve video oyunlarının entegrasyonu sayesinde STEAM eğitimi Avrupa genelinde dönüşmeye devam ediyor.

PR1 – STEAM Öğretmenleri için Bütünleyici Pedagojik Strateji
Hedef:
STEAM öğretmenlerine, aşağıdaki amaçlara hizmet eden modern, kaliteli ve bütünleyici öğretim stratejileri sunmak:
•	Disiplinler arası düşünmeyi teşvik etmek
•	Derinlemesine öğrenmeyi desteklemek
•	STEM pedagojisini yaygın öğrenme ve eğitsel video oyunlarıyla modernize etmek
•	AB düzeyinde öğretmen gelişimini ve yenilikçiliği desteklemek
💡 Avrupa genelinde uzman eğitimcilerle iş birliği içinde geliştirilen bu pedagojik çerçeve, öğrenci merkezli, oyun destekli STEAM sınıflarının temelini oluşturuyor.
Çerçeveyi Keşfedin:
Web Sitesini Ziyaret Edin

PR2 – Yaygın Video Oyunları ile Ders Senaryoları
Nedir?
Avrupa genelindeki proje ortaklarının birlikte oluşturduğu 36 yenilikçi STEAM ders senaryosu, yaygın video oyunlarını eğitim ortamlarına entegre ederek hazırlandı.
Amaçlar:
•	Klasik STEAM eğitimini oyunlaştırma ile dönüştürmek
•	Öğrenci ilgisini ve katılımını artırmak
•	Disiplinler arası, uygulamalı öğrenme deneyimlerini teşvik etmek
Her senaryo, ortak ülkelerin ulusal bağlamına göre şekillendirilmiş olsa da, evrensel olarak uygulanabilir ve oyun tabanlı öğrenmenin farklı eğitim ortamlarında ne kadar etkili olabileceğini göstermektedir.
Neden Oyunlar?
•	Öğrenci motivasyonunu ve katılımını artırır
•	Deneyimsel öğrenmeyi güçlendirir
•	Problem çözme ve eleştirel düşünme becerilerini geliştirir
•	Gerçek yaşam senaryoları ile iş birliğini teşvik eder
Ders Senaryolarını İnceleyin:
Web Sitesini Ziyaret Edin

PR3 – Öğretmenler için Uygulama Stratejisi
Yenilik Nedir?
Üçüncü çıktımız, yaygın video oyunlarının STEAM derslerine nasıl entegre edileceği
🚀 Büyük bir başarıya imza attık! 🎉 Mul 🚀 Büyük bir başarıya imza attık! 🎉

Multi-Act Derneği olarak, Avrupa Komisyonu'nun Erasmus+ Merkezi Projeler Spor Programı kapsamında desteklenen Sport4Prisons projesinin altı ortağından biri olmaktan gurur duyuyoruz!

🔑 Projenin amacı:
"Cezaevlerinde yeni bir spor yöntemi ile mahkumların beceri geliştirmesini, olumlu değerler kazanmalarını ve topluma yeniden entegrasyonlarını desteklemek."

📌 Proje Koordinatörü: Macaristan Water Skyball Federasyonu
📅 Proje Süresi: 36 Ay
💶 Bütçe: 400.000 €

✨ Bu yenilikçi proje ile sporun dönüştürücü gücünü cezaevlerine taşıyacağız!

📅 1 Ocak 2025 itibarıyla projemiz resmen başladı ve önümüzdeki aylarda ilk toplantısı gerçekleştirilecek.

Bu heyecan verici yolculuğu birlikte takip etmek için bizi izlemeye devam edin! 🌟
@waterskyball 
@talentbruecke 
@bsv_wassenberg_01_e.v 
@innov_prisonsystems
@girginpinar 
@halilibrahimgul1 
@isakemalkarahan 
@karebiber 

#ErasmusPlus #Sport4Prisons #SocialInclusion #PositiveChange
TEAMSTEAM-Developing STEAM Literacy-KA220SCH-FI01- TEAMSTEAM-Developing STEAM Literacy-KA220SCH-FI01-000090261- Developing Programmatic STEAM Leaderships-First Transnational Staff Training held in Ireland/Letterkenny by AISR
LTTA - 21st Century Skills of Teachers LTTA - 21st Century Skills of Teachers
Happy New Year... Happy New Year...
Merry Christmas to everyone... Merry Christmas to everyone...
Erasmus+ 2024 Yılı Teklif Çağrısı ve Program Erasmus+ 2024 Yılı Teklif Çağrısı ve Program Rehberi Yayımlandı. Ayrıntılar için Ulusal Ajans web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
#designingthefuture #erasmusplus #future #coding # #designingthefuture #erasmusplus #future #coding #education 

@sp12.krakow @yedisu_mtal @soldinokool @ulusofona @ciapeofficial 
#learnmera #cofac_crl #ulusofona
Instagram gönderisi 18281496589153465 Instagram gönderisi 18281496589153465
Instagram'da takip et

Copyright © 2025. All rights reserved. Desing By Elvend Yazılım.

Bizi Takip Edin: